Reacties

Reacties 201 - 250 van 1477

Naam Reactie Datum
Andrė Meeuws Nog 100 km. Wat een prestatie. Samen met Maartje naar… 5 sep. '19
Franka Nun dikke buiging Mart, en ja zo meteen Maartje tot… 5 sep. '19
T. Van de Voort He Martien top prestatie hoor en geweldig dat wij… 4 sep. '19
Jolanda Heb je vanavond gesproken. Zag een gelukkige man.… 4 sep. '19
Ben Lindhout Nog een paar dagen en je hebt je bestemming bereikt… 4 sep. '19
Annie en Mart GOEIE AVOND MARTIEN het begint aardig op te schieten… 4 sep. '19
Adti Ja Martien, de eindstreep komt nu toch echt dichtbij.… 4 sep. '19
Pepe Voorbraak De laatste honderd!!💪🥾 Dat klinkt goed he! En… 4 sep. '19
Isi fondon Amigo gaat lekker zo , door galicie aan het wandelen.… 4 sep. '19
Truus en André van gogh Wat een prachtige foto's Martien.Maak samen met… 4 sep. '19
Jan v.d. Eerenbeemt lekker echte boerenham 4 sep. '19
Maria Looymans "Morgenstond heeft goud in de mond", prachtige… 4 sep. '19
Franka Prachtige foto’s en prachtig verhaal (again) geniet… 3 sep. '19
Marita Loverbos Goh Martien, wat een leuke verslagen steeds... erg… 3 sep. '19
Annie en Mart Wat een mooie dag Martien,en die prachtige fotos.Het… 3 sep. '19
Andrė Meeuws Van een zonsopgang tot een fijne afsluiting in een… 3 sep. '19
Rian Vinken Geweldige mooi foto’s! Slaap lekker😴 3 sep. '19
Maartje van der Putten Tot overmorgen!! x Maartje 3 sep. '19
Thea van de voort Fijn dat je van die beestjes af bent. Weer mooie foto's.… 3 sep. '19
Jan en Sandra Leuk te lezen Martien!! Mooie foto’s! Succes nog!!!… 3 sep. '19
Truus en André van gogh Wat een mooie foto's. Geniet nog maar van die… 3 sep. '19
Lisanne Hoi Martien, weer van die prachtige foto's. Gelukkig… 3 sep. '19
Henri Mooie omgeving. Genieten voor jou met al die natuur.… 3 sep. '19
Frank Martens Hoi martien fijn dat t weer goed gaat. Wat een tegenvaller… 3 sep. '19
Annie en Hein Martien, Super mooie foto's van de prachtige… 3 sep. '19
Gerrit Carla Wat fijn Martien dat je weer van beestjes bevrijd… 3 sep. '19
Annie en Mart GOEIE MORGEN MARTIEN blij dat het weer beter gaat… 3 sep. '19
Greet Ponferrada 4 jaar geleden wk wielrennen. Mooie stad.… 2 sep. '19
Toon & Arna Mooie foto's Martien en gelukkig gaat het goed.Hou… 2 sep. '19
Franka Mooi man,echt gaafffff 🙏🏻🙌🏻🍀😘 2 sep. '19
Bea Mooie foto's!!! Succes en maak er mooie laatste… 2 sep. '19
Maria Looymans Zo te horen gaat het weer een stuk beter, fijnnnnn!… 2 sep. '19
Isi fondon Super amigo dat het weer beter gaat. Kun je alles… 2 sep. '19
Maria Looymans Tjuu toch, dat is even pech😪 fijn, dat je dan toch… 2 sep. '19
Andrė Meeuws Weer een dag als vanouds, nu wel wat hoger gelegen… 2 sep. '19
Mia en Jan Mooi verhaal,en hele mooie fotos.Suc🍀🍀🍀🍀🍀🍀… 2 sep. '19
Mieke en Gerard. Fijn dat het weer goed gaat, je loopt nu door een… 2 sep. '19
Truus en André van gogh Hé Martien Fijn dat het weer beter gaat. Einde is… 2 sep. '19
Pepe Voorbraak Hoop dat het zo weer over is...zodat je kunt genieten… 2 sep. '19
Toon & Arna Hoi Martien Alles komt goed de wereld is nog niet… 2 sep. '19
Charlotte Gelukkig gaat dat over. Heel veel fijne laatste wandeldagen,… 2 sep. '19
Marjan Dit gun je niemand, maar zeker jou niet, die zo'n… 2 sep. '19
Andrė Meeuws De laatste loodjes wegen het zwaartst zo blijkt maar… 2 sep. '19
Henri Succes Martien vandaag, hopelijk kun je al het ongedierte… 2 sep. '19
Jolanda Hele goede beslissing gemaakt vriendje! Gelukkig ben… 2 sep. '19
Cor van D Tjonge Mart wat een beproeving zeg, Die smerige luizen… 1 sep. '19
Franka Beterschap enne succes weer morgen🍀🙌🏻🙏🏻😘… 1 sep. '19
Marja van Mierlo Och Martien toch, wat ontzettend vervelend.....gelukkig… 1 sep. '19
Annie en Mart GOEDE AVOND MARTIEN verdomme wat is dat toch verrekte… 1 sep. '19
T. Van de Voort Heftig Martien maar gelukkig dat ze jou konden helpen… 1 sep. '19

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »  ...