Reacties
Reacties 201 - 250 van 1477
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Andrė Meeuws | Nog 100 km. Wat een prestatie. Samen met Maartje naar… | 5 sep. '19 |
| Franka | Nun dikke buiging Mart, en ja zo meteen Maartje tot… | 5 sep. '19 |
| T. Van de Voort | He Martien top prestatie hoor en geweldig dat wij… | 4 sep. '19 |
| Jolanda | Heb je vanavond gesproken. Zag een gelukkige man.… | 4 sep. '19 |
| Ben Lindhout | Nog een paar dagen en je hebt je bestemming bereikt… | 4 sep. '19 |
| Annie en Mart | GOEIE AVOND MARTIEN het begint aardig op te schieten… | 4 sep. '19 |
| Adti | Ja Martien, de eindstreep komt nu toch echt dichtbij.… | 4 sep. '19 |
| Pepe Voorbraak | De laatste honderd!!💪🥾 Dat klinkt goed he! En… | 4 sep. '19 |
| Isi fondon | Amigo gaat lekker zo , door galicie aan het wandelen.… | 4 sep. '19 |
| Truus en André van gogh | Wat een prachtige foto's Martien.Maak samen met… | 4 sep. '19 |
| Jan v.d. Eerenbeemt | lekker echte boerenham | 4 sep. '19 |
| Maria Looymans | "Morgenstond heeft goud in de mond", prachtige… | 4 sep. '19 |
| Franka | Prachtige foto’s en prachtig verhaal (again) geniet… | 3 sep. '19 |
| Marita Loverbos | Goh Martien, wat een leuke verslagen steeds... erg… | 3 sep. '19 |
| Annie en Mart | Wat een mooie dag Martien,en die prachtige fotos.Het… | 3 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | Van een zonsopgang tot een fijne afsluiting in een… | 3 sep. '19 |
| Rian Vinken | Geweldige mooi foto’s! Slaap lekker😴 | 3 sep. '19 |
| Maartje van der Putten | Tot overmorgen!! x Maartje | 3 sep. '19 |
| Thea van de voort | Fijn dat je van die beestjes af bent. Weer mooie foto's.… | 3 sep. '19 |
| Jan en Sandra | Leuk te lezen Martien!! Mooie foto’s! Succes nog!!!… | 3 sep. '19 |
| Truus en André van gogh | Wat een mooie foto's. Geniet nog maar van die… | 3 sep. '19 |
| Lisanne | Hoi Martien, weer van die prachtige foto's. Gelukkig… | 3 sep. '19 |
| Henri | Mooie omgeving. Genieten voor jou met al die natuur.… | 3 sep. '19 |
| Frank Martens | Hoi martien fijn dat t weer goed gaat. Wat een tegenvaller… | 3 sep. '19 |
| Annie en Hein | Martien, Super mooie foto's van de prachtige… | 3 sep. '19 |
| Gerrit Carla | Wat fijn Martien dat je weer van beestjes bevrijd… | 3 sep. '19 |
| Annie en Mart | GOEIE MORGEN MARTIEN blij dat het weer beter gaat… | 3 sep. '19 |
| Greet | Ponferrada 4 jaar geleden wk wielrennen. Mooie stad.… | 2 sep. '19 |
| Toon & Arna | Mooie foto's Martien en gelukkig gaat het goed.Hou… | 2 sep. '19 |
| Franka | Mooi man,echt gaafffff 🙏🏻🙌🏻🍀😘 | 2 sep. '19 |
| Bea | Mooie foto's!!! Succes en maak er mooie laatste… | 2 sep. '19 |
| Maria Looymans | Zo te horen gaat het weer een stuk beter, fijnnnnn!… | 2 sep. '19 |
| Isi fondon | Super amigo dat het weer beter gaat. Kun je alles… | 2 sep. '19 |
| Maria Looymans | Tjuu toch, dat is even pech😪 fijn, dat je dan toch… | 2 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | Weer een dag als vanouds, nu wel wat hoger gelegen… | 2 sep. '19 |
| Mia en Jan | Mooi verhaal,en hele mooie fotos.Suc🍀🍀🍀🍀🍀🍀… | 2 sep. '19 |
| Mieke en Gerard. | Fijn dat het weer goed gaat, je loopt nu door een… | 2 sep. '19 |
| Truus en André van gogh | Hé Martien Fijn dat het weer beter gaat. Einde is… | 2 sep. '19 |
| Pepe Voorbraak | Hoop dat het zo weer over is...zodat je kunt genieten… | 2 sep. '19 |
| Toon & Arna | Hoi Martien Alles komt goed de wereld is nog niet… | 2 sep. '19 |
| Charlotte | Gelukkig gaat dat over. Heel veel fijne laatste wandeldagen,… | 2 sep. '19 |
| Marjan | Dit gun je niemand, maar zeker jou niet, die zo'n… | 2 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | De laatste loodjes wegen het zwaartst zo blijkt maar… | 2 sep. '19 |
| Henri | Succes Martien vandaag, hopelijk kun je al het ongedierte… | 2 sep. '19 |
| Jolanda | Hele goede beslissing gemaakt vriendje! Gelukkig ben… | 2 sep. '19 |
| Cor van D | Tjonge Mart wat een beproeving zeg, Die smerige luizen… | 1 sep. '19 |
| Franka | Beterschap enne succes weer morgen🍀🙌🏻🙏🏻😘… | 1 sep. '19 |
| Marja van Mierlo | Och Martien toch, wat ontzettend vervelend.....gelukkig… | 1 sep. '19 |
| Annie en Mart | GOEDE AVOND MARTIEN verdomme wat is dat toch verrekte… | 1 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Heftig Martien maar gelukkig dat ze jou konden helpen… | 1 sep. '19 |


- Andrė Meeuws: JIJ bedankt en tot de volgende…
- Andrė Meeuws: Fijn dat je van onze reacties…
- Annie en Hein: Martien het is super wat…
- Henri: Martien, welkom thuis en…
- Lisanne: Heerlijk om je weer in ons…
Alle reacties »