Reacties
Reacties 1 - 50 van 1477
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Andrė Meeuws | JIJ bedankt en tot de volgende uitdaging THX😊🙋♂️👍 | 21 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | Fijn dat je van onze reacties hebt genoten. Ik ben… | 21 sep. '19 |
| Annie en Hein | Martien het is super wat je gedaan hebt. Wij liepen… | 20 sep. '19 |
| Henri | Martien, welkom thuis en bedankt dat we van uit onze… | 20 sep. '19 |
| Lisanne | Heerlijk om je weer in ons midden te hebben. Met je… | 20 sep. '19 |
| Toon & Arna | Hoi Martien Ja dat zal zeker wennen zijn.Weer in Summiere… | 20 sep. '19 |
| Pepe Voorbraak | Ga je verhalen nu maar lekker live vertellen aan ons...fijn… | 19 sep. '19 |
| Cor van D | Ha Martien, ik geloof je meteen dat dit een onvergetelijke… | 19 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Zeker Martien het was leuk om te volgen ,en je kijkt… | 19 sep. '19 |
| Gerrit Carla | Jij super bedankt Martien voor de mooie verhalen en… | 19 sep. '19 |
| Isi fondon | Super bedankt amigo voor deze avontuur die je met… | 19 sep. '19 |
| Petra De De Roo | Bedank voor je mooi reisverhalen Marien, we gaan ze… | 19 sep. '19 |
| Mia en Jan | Bedankt ,Bedankt ook voor het avontuur dat wij met… | 19 sep. '19 |
| Piet janssen | Tis goe um te heure da gu al wir un bietje begint… | 19 sep. '19 |
| Robert | Fijn dat je weer terug bent, maar jammer dat de verhalen… | 19 sep. '19 |
| Monique Megens | Welkom thuis! Gefeliciteerd met deze prestatie. En… | 18 sep. '19 |
| Rian Vinken | Welkom thuis Martien! 💪🏻👍🏻😘 | 18 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | Zoals afgesproken gewoon je verhaaltjes blijven schrijven.… | 18 sep. '19 |
| Cor van D | He Martien das een verassing ga maar gewoon door fijn… | 18 sep. '19 |
| Franka | Wat een verrassing, nog een mooi verhaal en ja skônbreurku… | 17 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Martien wat een geweldige thuiskomst met een lach… | 17 sep. '19 |
| Mia en Jan | Martien wat gaaf om te zien dat je weer thuis bent… | 17 sep. '19 |
| Toon & Arna | Martien al goed thuis gekomen.Bedankt voor de mooie… | 16 sep. '19 |
| Isi fondon | Amigo en een nieuwe schrijver is geboren, Tot aan… | 15 sep. '19 |
| Jan v.d. Eerenbeemt | 2700 km Fantastisch Martien Wat een verhalen wat een… | 15 sep. '19 |
| Annie en Mart | MARTIEN ik wens je goeie fijne reis naar SUMMEREN… | 15 sep. '19 |
| Franka | Een goede vlucht en.... bijna thuis....❤️ | 14 sep. '19 |
| Joris | Morgen naar HUIS! | 14 sep. '19 |
| Maria Looymans | Nou Mart, dat was het dan, klus geklaard😅 dat moet… | 14 sep. '19 |
| Mia en Jan | Martien, nogmaals HARTELIJK DANK voor de vele verhalen/fotos… | 14 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Ja Martien weer een mooi verhaal om de dag af te sluiten… | 14 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | Om mijn aantal reacties een gelijke tred te laten… | 14 sep. '19 |
| Lisanne | Martien, in één woord geweldig, jouw avontuur, jouw… | 14 sep. '19 |
| Thijs en Annet | Proficiat martien, wat een prestatie!!! Als we thuis… | 14 sep. '19 |
| Lianne van Rooij | Super gedaan! Wat een reis.....genoten van je verhalen.… | 14 sep. '19 |
| Marja van Mierlo | VAN HARTE GEFELICITEERD met het behalen van je geweldige… | 14 sep. '19 |
| Pepe Voorbraak | Wat een super mooie plek om je reis af te sluiten!… | 14 sep. '19 |
| Arna lammers | Martien gefeliciteerd met deze geweldige prestatie,… | 14 sep. '19 |
| Arna lammers | Wat een Topper je hebt het geklaard,nog de laatste… | 14 sep. '19 |
| Kathy Haans | Goede reis, ik zal je verhalen missen! Tot ziens bij… | 14 sep. '19 |
| Hans deelen | Gefeliciteerd net deze GEWELDIGE prestatie. Veel gezien,… | 14 sep. '19 |
| Franka dG | Geweldig knappe prestatie Mart! Petje af 🧢Nu heerlijk… | 14 sep. '19 |
| Mia en Jan | Goede morgen Martien, in een woord het is GEWELDIG… | 14 sep. '19 |
| Andrė Meeuws | Martien proficiat. Ik hoop dat deze reis heeft gebracht… | 14 sep. '19 |
| Annie en Mart | GOEIE MORGEN MARTIEN het zit er op nu weet ik zeker… | 14 sep. '19 |
| Gerrit Carla | Dikke proficiat Martien met het behalen van het nul… | 14 sep. '19 |
| Mark | Mart wat een tocht. Geweldig gedaan. Wassen is niks… | 14 sep. '19 |
| Franca | Super Martien, einddoel gehaald,RESPECT!!!! Een goeie… | 14 sep. '19 |
| Cor van D | Hi Mart gefeliciteerd. Heel fijne dag morgen. We gaan… | 14 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Top Martien ,geweldige prestatie je hebt je doel gehaald… | 13 sep. '19 |


- Andrė Meeuws: JIJ bedankt en tot de volgende…
- Andrė Meeuws: Fijn dat je van onze reacties…
- Annie en Hein: Martien het is super wat…
- Henri: Martien, welkom thuis en…
- Lisanne: Heerlijk om je weer in ons…
Alle reacties »