Reacties
Reacties 101 - 150 van 1477
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mia en Jan | Heel LIEFπ | 10 sep. '19 |
| Caroline van der Hulst | Geweldig Martien, wat een TOP prestatie. Chapeau voor… | 10 sep. '19 |
| Peggy | Lieve Martien , GEWELDIG,GEWELDIG, GEWELDIG !!! N… | 10 sep. '19 |
| Patricia velings | Echt super!!!!!ππππππππ | 10 sep. '19 |
| Isi fondon | Amigo ga de vreemd , dat had ik niet verwacht van… | 10 sep. '19 |
| Uriel van Deursen | Hallo Martien, die laatste 90 km moeten voor jou nu… | 10 sep. '19 |
| AndrΔ Meeuws | Nog 90 kilometer. Het telt nu wel zwaar af. Maar geweldig… | 10 sep. '19 |
| Judith Brouwers | In the pocket! ππ»π | 10 sep. '19 |
| Lisanne | Hoi lieve martien wat een heerlijk verhaal geweldig… | 9 sep. '19 |
| Mia en Jan | Weer leuk verhaal,leuke fotos,inderdaad een hele drukte… | 9 sep. '19 |
| Mia en Jan | Staat een octopus bij ons op de kermis als een object,… | 9 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Martien je ziet er weer top uit , mooie foto's… | 9 sep. '19 |
| Rien en Els Romoneso | Super de super. Proficiat wat een belevenis en wat… | 9 sep. '19 |
| Isi fondon | Amigo missie volbracht, wat een prestatie. We zijn… | 9 sep. '19 |
| Annie en Hein | Fantastisch wat je gepresteerd hebt. PROFICIAT je… | 9 sep. '19 |
| Margo en Jacques | Proficiat, Martien! Geweldig! | 9 sep. '19 |
| Marjan | GEWELDIG Martien, wat een prestatie! Geniet nog van… | 9 sep. '19 |
| Truus en AndrΓ© van gogh | Proficiat Martien respect. | 9 sep. '19 |
| Henri | Fantastisch. Martien, gefeliciteerd met deze speciale… | 9 sep. '19 |
| Franca | Super Martien, Proficiat wat goed!!!heel veel respect… | 9 sep. '19 |
| Toon & Arna | Een dikke vette PROFICIAT tot zover. Het is een geweldige… | 9 sep. '19 |
| Stephanie | Gefeliciteerd Martien. Je hebt t "gewoon"… | 9 sep. '19 |
| Marij Veugen | Martien , een dikke proficiat met je prestatie πππ | 9 sep. '19 |
| Petra De De Roo | Gefeliciteerd Martien. Een hele prestatie, nu nog… | 9 sep. '19 |
| Jose van der loo | MARTIEN , VAN HARTE GEFELICITEERD, KAMPIOENπ NU… | 9 sep. '19 |
| Martien | Geweldig martien super geen woorden voor kanjerππππππππππππππππππππππππππππ | 9 sep. '19 |
| Lianne van Rooij | GEFELICITEERD Martien. Wat een presentatie, respect!… | 9 sep. '19 |
| Gerrit Carla | Proficiat ,proficiat ,wat een prestatie MARTIEN wat… | 9 sep. '19 |
| Piet janssen | Gefeliciteerd kanjer, wat een prestatie, ga nog genieten… | 9 sep. '19 |
| AndrΔ Meeuws | Er is maar 1 woord: FANTASTISCH. Keep on walking:… | 9 sep. '19 |
| Rian Vinken | Gefeliciteerd Martien! Missie volbracht, wat een mooie… | 9 sep. '19 |
| Marita Loverbos | Gefeliciteerd Martien, wat een prestatie!πͺ | 9 sep. '19 |
| Franka | Recpect, nogmaals een diepe buiging, een TOP PRESTATIE… | 8 sep. '19 |
| Maria Looymans | Whoopie dit heb je toch maar even in de pocketπtoppie… | 8 sep. '19 |
| Annie en Mart | GOEDE AVOND MARTIEN EN MAARTJE het is wel zo maar… | 8 sep. '19 |
| Maria Looymans | Prachtige foto's! Terwijl ik dit schrijf ben… | 8 sep. '19 |
| T. Van de Voort | Mooie foto | 8 sep. '19 |
| T. Van de Voort | HΓ© Martien gefeliciteerd met je doel te voet naar… | 8 sep. '19 |
| Mia en Jan | Nou zeg dat is echt een HELE GROTE PRESTATIE VOOR… | 8 sep. '19 |
| Henri | πππππππͺπͺπͺπͺπͺ. Geweldig… | 8 sep. '19 |
| Henri | Top prestatie.. geniet van de laatste kilometers. | 8 sep. '19 |
| Pepe Voorbraak | Wat een super leuke sfeerfoto's!!! Geniet van… | 8 sep. '19 |
| Manon Janssen | De allerlaatste loodjes, veel succes en plezier nog.… | 8 sep. '19 |
| Toon & Arna | Waaauw nog 20 kilometers Ik zie het al voor me,Een… | 8 sep. '19 |
| Betty Wijnen | Proficiat Martien met deze geweldige prestatieππTOP!! | 8 sep. '19 |
| Jan v.d. Eerenbeemt | Wat een geluk , Maartje Gefeliciteerd Met zo,n ondernemde… | 8 sep. '19 |
| Annie en Hein | Alvast proficiat met het behalen van je doel "SANTIAGO."… | 8 sep. '19 |
| Rian Vinken | Nog 20 kilometer, wat een prestatie! Ben benieuwd… | 8 sep. '19 |
| Isi fondon | Mooi amigo la ultima dia . Wat een prestatie echt… | 8 sep. '19 |
| AndrΔ Meeuws | Doel bijna bereikt: Fantastisch. Keep on walking:… | 8 sep. '19 |


- AndrΔ Meeuws: JIJ bedankt en tot de volgende…
- AndrΔ Meeuws: Fijn dat je van onze reacties…
- Annie en Hein: Martien het is super wat…
- Henri: Martien, welkom thuis en…
- Lisanne: Heerlijk om je weer in ons…
Alle reacties »