27.08.2019 hondertennegentiendedag 30 km van Villar de Manzarive naar San Justo de la Vega

27 augustus 2019 - Astorga, Spanje

Vandaag geen verhaal .helaas ik wil het afmaken en het is voor de tweede keer vandaag verdwenen. Vanmiddag ook al een keer. Nu is het te laat om te herschrijven. Maar het gaat goed met mij vandaag dertig km gelopen. Vanmiddag het paaltje 283km gefotografeerd. Morgen gaat de beklimming naar vijftienhonderd meter beginnen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martien:
    27 augustus 2019
    Staat veel onkruid lang de weg martien maar is ook mooi.lees ik het goed nog 283km schiet op veel suc6 ook met de beklimming het eind doel is in zicht
    Groetjes martien en Thea
  2. Mia en Jan:
    27 augustus 2019
    Martien wel mooie fotos,het is er ook erg droog zo te zien,hier zijn wij weer verblijd met een hitte golf 32-34 grd. Dus we blijven wat rustig ,en doen niet meer als nodig is.Nou morgen avond ben jij kort bij de 250 km gewandeld,die jij nog moet wandelen,einde in zicht nu.Vandaag op het T SAAM nog over jou gehad,ze vonden het werkelijk knap dat jij deze pelgrims tocht al zover hebt gelopen.Martien,suc🍀🍀🍀🍀🍀🍀morgen weer met 🥾🥾.Gr Mia en Jan.🍷🍷
  3. Franka:
    27 augustus 2019
    Wordt nun zwoure klim zeg, maar ach met dat getrainde lichaam en ut eind in zicht, een peuleschilletje vur oe kanjer, want dè ben de, tis mar dè ge ut wit.. liefs van ons, blij als ik oe wir zie.. TOI TOI TOI.. 🙏🏻🙌🏻🍀😘😘😘
  4. Mark:
    27 augustus 2019
    1500 mtr heb je al eens ongeveer gedaan weet ik. Toen zonder problemen in de regen met regenpak naar Roncesvalles. Gaat zeker lukken. Hoofd naar beneden en gaan.
    Succes en nog veel wandel plezier richting eindbestemming . Tot snel. 🥾😘
  5. Cor van D:
    27 augustus 2019
    Hi Mart succes met die klim morgen. Hoop dat het daar niet zo warm is als hier.
    Groeten Maria en Cor
    mucho fuerte
  6. Henri:
    Tjonge. Ge knalt er tegen aan. 💪💪. Succes
  7. Jolanda:
    28 augustus 2019
    Laatste echte klim vriendje zet hem op! Deze pak jij ook weer! Je krijgt en hebt overal bewondering van je reis die je aan het maken bent. En einddoel komt erg dichtbij! Maar eerst Maartje nog die met je mee komt lopen. Fijn om naar uit te kijken! Nog ff vol houden en genieten van alles om je heen. Fijn dat het nog steeds goed gaat met de Pellerin aux Pays Bas 👏🙏🚶‍♂️🍀💪😘
  8. Annie en Mart:
    28 augustus 2019
    HOI MARTIEN het einde komt in zicht het gaat goed vooruit nog maar vol op genieten van al het moois om je heen hier is het weer gruwelijk heet maar daar komen we ook door heen het is heel knap wat gedaan heb en nog doet geweldig heel veel loop plezier en heel veel genieten en Maartje komt nog mee lopen fijn toch alles komt goed het beste gewenst GR MART. EN HOUDOE..
  9. Andrė Meeuws:
    28 augustus 2019
    Op Google Maps staan je huidige verblijfplaats en je doel op 1 horizontaal scherm. Dus verekkes dicht bij elkaar. Met het doel in zicht nog een leuke beklimming. Als getrainde berggeit kan dit geen enkel probleem meer zijn. Succes.
    Keep on walking : voetje voor voetje ( Nog efkes) 🙋‍♂️👍
  10. Patricia velings:
    Zet hem op👍👍
  11. Betty Wijnen:
    28 augustus 2019
    Nog een zware klim voor de boeg Martien. Het begint op te schiete😉succes met de laatste kilometer. Wat een prestatie👍👍
  12. T. Van de Voort:
    28 augustus 2019
    Martien je hebt al 119 dagen een mooi verhaal het kan niet beter,mooie foto's van die bloemen in de natuur 🌾 zet um op ,Buen Camino 🚶‍♂️
  13. Judith Brouwers:
    Succes met de beklimming! 👊🏻👣