15.07.2019 zesenzeventigstedag 27km van Castelnau sur L'Auvignon naarI Montreal du Gers

15 juli 2019 - Montréal, Frankrijk

Helaas had een verhaal geschreven. Maar het is weg. Jammer morgen weer

Vandaag weer veel zonnebloemen en graanvelden. In Condom een broodje met koffie gehad en een belegd broodje voor onderweg. Redelijk veel asfaltwegen. Na twintig km even langs de weg gelegen wat eten en voetjes omhoog. Om drie uur aangekomen eerst op een terrasje een pilsje gedronken. De vier nederlanders die er zaten hadden niet de behoefte om iets te zeggen toen ik ze aan sprak. De gite werd beheert door een duitse vrouw. Het zag er allemaal goed uit. Ze deed alle was voor ons in de wasmachine en hing ze in de zon.  Er was nog een fra s echtpaar  een fransman en een vrouw uit australie. Lekker gegeten. Wat gekletst. En s'avonds samen met jolanda een huisje besproken op een camping in de buurt van pamplona. Zondag ko.t Mark om een week mee te lopen hij treft het. We gaan over de Pyrieneen. En dan word hij afgelost door Jolanda, Maria en Peer. Dan nog een maandje door Spanje. Maar rustig aan voetje voor voetje

1. Judith Brouwers:
    15 juli 2019
    Oe, dat is balen 😮, voor jou en voor ons.. Maar inderdaad, morgen weer een dag! 👋
  2. Jolanda:
    15 juli 2019
    🙈🙈 zonde (van je tijd).... was zeker het langste en leukste verhaal wat je ooit hebt geschreven.... en het was allemaal al lang en leuk hoor! Hoop wel dat je toch lekker slaapt.. morgen idd weer een dag! 💪🍀🚶🏻‍♂️🦶🙏😘
  3. Franka:
    15 juli 2019
    🙄 jammer maar snap dat je geen zin hebt om het nog een keer te schrijven.. hoop dat het een fijne dag was 😘
  4. Cor van D:
    Hi Martien
    Jammer, beginnen te wennen aan je verhalen. Gaat goed met je volgens mij. Tjonge zeg wat een afstand heb je al gelopen. Respect hoor.
    Groeten Maria en Cor
  5. Annie en Mart:
    16 juli 2019
    GOEIE MORGEN MARTIEN ZUUUUUUUUUUUUUUUNT GR MART...GRAPJE..
  6. Andrė Meeuws:
    16 juli 2019
    Ik ben gisteren vergeten je te feliciteren met je 75e wandeldag. Als je het zo opschrijft klinkt het als iets onwaarschijnlijks. Wat het ook is : Geweldig en proficiat.
    Keep on walking: voetje voor voetje 👍🙋‍♂️
  7. Henri:
    16 juli 2019
    oorzaak...? was te gezellig?
  8. Isi fondon:
    😏teveel 🍺🍺
    Gr amigo
  9. T. Van de Voort:
    16 juli 2019
    Martien wat jammer,want jij neemt elke dag die moeite en tijd en nu is het verhaal niet opgeslagen voor jou vervelender dan voor ons , weet je het is een verslaving voor iedereen 🙈 om jouw avontuur te lezen topper 🖒al 75 dagen onderweg!
    Buen Camino☺
  10. Andrė Meeuws:
    16 juli 2019
    Goed van je dat je alsnog een verhaaltje hebt toegevoegd: THX.
    Keep on walking: voetje voor voetje 🙋‍♂️👍