09.06.2019 veertigste dag. 0km le Chemin.

9 juni 2019 - Anthien, Frankrijk

Vandaag rustdag. Half negen op het nederlandse stel zou ro d negen uur aanrijden. Samen ontbeten. Zwitsers waren al weg. Uitgezwaait samen met Arno afwas gedaan. Beetje rondgekeken in huis buiten verhaal van gisteren afgemaakt. Huberta zei dat er net twee hoppen (vogel) in de tuin zaten. Ik naar de tuin op een krukje gaan zitten en ha hoor na twintig minuten kwam de hop op tien meter van mij zitten. Mijn telefoon  natuurlijk binnen laten liggen. Maar wel genieten van zo'n tropisch uitziende vogel. Een beetje komende route bekeken. En in Mhere een rbb kamer vastgelegd. Huberta kwam vragen wat ik wilde voor de lunch. Ik ben met alles blik. Misschien een kopje soep?  goulasch heb ik nog van gisteren. Hoeveel boterhammen. Kaas of vlees koffie of thee? Thee is lekker. Of misschien een wijntje het is zondag. Doen we gewoon iets geks. Oke lijkt mij wel lekker. Een peertje en banaantje erbij. Mijn middag is weer goed. Er schijnt een zacht zonnetje dus ik zit lekker buiten te lunchen. Nog een half uurtje in de tuin naar de hop zitten kijken. Mooi twee stuks. Ik denk een jong zit in de boom wat te krassen en dan komt de ander hem voeren lijkt het. Zit er mooi een tijdje naar te kijken. Langzaam druppelen er meer pelgrims binnen. Een duits stel een nederlander een duitser een nederlandse samen met een noorwegense. En later nog een duits stel. Waar ik gezien hun omvang respect voor heb. Een uurtje op bed liggen. En om half acht met negen personen dineren. Die twee duitsen waren er nog niet. Weer erg lekker gegeten en gezellig gekletst. Om negen uur naar mijn kamer dit schrijven en proberen formule 1 te streamen wat haperent lukt. Maar nu toch is gestopt. Dadeljjk wel uitslag bekijken Verstappen ligt nu vijfde.  Op tijd naar bed morgen weer lopen.

1. T. Van de Voort:
    9 juni 2019
    Heerlijk zo'n rustdag even genieten van de mooie dingen,,de hop hop is een mooie vogel zit bij ons ook in Portugal en ze roepen het ook👍Hij gaat wel goed Martien ,ga lekker door zo💪 ,want de bergjes op en bergjes af worden steeds heftiger,maar inmiddels bende goed getraind 👌.Buen Camino 🚶‍♂️
  2. Jolanda:
    9 juni 2019
    Lekker hoor en super relaxed zo een dagje tussendoor! Heerlijke verhalen en fijn dat je zo geniet van alles.
    Stoere..... ☺️💋
  3. Charlotte:
    9 juni 2019
    Leuk hoor zo mee wandelen!!
  4. Henri:
    10 juni 2019
    Je wordt heerlijk verwend zowel door de hoppen alsmede de gastvrouw. Geniet ervan. Liefs van ons
  5. Truus en André van gogh:
    10 juni 2019
    Wat lekker zo'n verwendag tussendoor🤣.En dan weer er tegenaan.
    Gr. Van ons
  6. Andrė Meeuws:
    10 juni 2019
    Fijn dat je nu weer even je moedertaal kunt spreken op je welverdiende rustdag.
    Keep on walking: voetje voor voetje 👍🙋‍♂️
  7. Pepe Voorbraak:
    10 juni 2019
    Gezellig met zo'n club mensen...klinkt super...
    En morgen weer door...🥾😊🌻
  8. Mia en Jan:
    10 juni 2019
    Bedankt weer voor het mooie verhaal en de fotos.Slaap zacht,en morgen gezond weer op, om stapje voor stapje verder te gaan,maarja,ge het de tijd toch.💪💪🥾🥾