Dag twee 20km. Dag een 26.5km. Van Someren via Ell naar Maaseik

2 mei 2019 - Maaseik, België

Even wat laten weten mij, momenteel zit ik in Maaseik in de Sint Janshoeve. Een oude kloosterboerderij, de boer en boerin zijn allebei 82 jaar oud en houden alle gebouwen nog bij. Petje af. Daarbij hebben ze ook nog twee appartementen die ze voor een prikue verhuren net heerlijk gegeten, alle tis gratis he. Twee flesjes leffe blond gehad du van avond zal ik goed slapen. Was ook nodig gisteren vol goede moed van start veel te hard binnen 3km pats in mijn rechter kuit. Het zal toch niet he, maar wel dus. In Somereneind op een bankje zitten beetje masseren, rekken, strekken en weer verder. Kan je vertellen dat is niet bevordelijk voor zelfvertrouwen. In Nederweerd voltaren gekocht en verder. Inde middag wel een mooi momentje gehad door aan een riviertje op een mooi plekje drie kwartier in de zon te kunnen liggen dutten. Was blij dat ik in Ell was. Douchen en toen toch weer naar het dorp lopen om proviant te kopen. Natuurlijk het verkeerde gekocht maar goed ik had wat. De eerste uren vanmorgen tegen mezelf lopen vechten maar in Torn aangekomen was ik weer mezelf. Mooi weer nagenoeg geen last meer van mijn kuit, een paar mooie gesprekken met mensen die ik tegenkwam, nu hier op een geweldige plek met fijne mensen. Weer helemaal top met mij. Nog even tv kijken dan slapen. Morgenvroeg ontbijten lunchpaketje en dan op naar Opoeteren.

1. Elske:
    2 mei 2019
    Niks aan de hand pap! Je moet gewoon nog even een lekker tempo uitvogelen.. geef het tijd! En geniet! X elske
  2. Pepe Voorbraak:
    2 mei 2019
    Lijkt mij ook wat Elske zegt....je moet rustig kijken en voelen wat je tempo is.
    Komt zeker goed....rustig aan.
    Enne...die bierkes zijn ook nodig, beetje ontstressen!
  3. T. Van de Voort:
    2 mei 2019
    Klopt Martien het is al gezegd door Elske ,even op gang komen en toch heerlijk die twee blonde Leffe...... lekker even ontspannen !
  4. Patricia velings:
    Gaat allemaal goed komen Martien👍
  5. Franka:
    Een Topper ben je zowiezo al🍀🙌🏻 Geniet geniet geniet 🙋🏻‍♀️❤️👊🏻😘
  6. Maurice:
    3 mei 2019
    Martien, je bent met een wel verdient pensioen, geniet ervan. Maat 👊
  7. Ine:
    3 mei 2019
    Hoi Martin. Even je eigen ritme vinden. Komt goed. Succes ermee. Is het weer wel aangenaam om te lopen?? Gr ine en Jan.
  8. Andrė Meeuws:
    3 mei 2019
    Martien: Net van Mels dit adres gekregen. Zo kan ik je toch een beetje blijven volgen
    Veel plezier en een mooie tocht.
    Gr. Andrė Meeuws
  9. Angela Huybers:
    3 mei 2019
    Och Martien daar doe je het voor, soms zeker bij aanvang is het vechten tegen jezelf: waar ben ik aan begonnen enz. De struggle for live in a nutshell. Eerst met de moed der wanhoop en dan het geluk van mooie gesprekken. Goh, ja zo had je het tich gedacht. Veel liefs Angela