Het kan beginnen!!

30 april 2019 - Someren, Nederland

Morgen gaat het dan eindelijk beginnen, mijn reis naar Compostela. Net nog even naar de kapper geweest Isi heeft mijn baard een beetje in model gebracht zodat ik er de eerste dagen nog mee voor de dag kan komen. Vrijdag nog even een dunner fleecevest en kleinere regenjas gekocht.  Ingepakt en gewogen, ruim negen kg en daar komt nog wat proviand bij . Na drie keer uitpakken en inpakken nog steeds het zelfde gewicht dus dit gaat het worden. Rugzak behangen met met verschillende talismannen Boeda,s en beschermengeltjes die ik gekregen heb. Morgenvroeg nog even thuis ontbijten met Jolanda en wie er nog meer komt en om negen uur vertrekken voor mijn eerste etappe in Ell waar ik overnacht in een gastadres van fietsers voor fietsers. Ik heb de eerste acht etappes voor mezelf een beetje vastgelegd en de eerste vijf slaapadressen gebeld zodat ik me de eerste dagen even alleen op het lopen kan concentreren. Nog een avondje met Jolanda en dan lopen.

1. T. Van de Voort:
    30 april 2019
    Top Martien ,morgen kan het beginnen ,geweldig veel succes,jammer dat we jou niet kunnen uitzwaaien .
    Buen Camino
  2. Peter van der putten:
    30 april 2019
    Hé broertje
    Heel veel succes en ga ervan genieten we blijven je volgen 👍🍀
    Franka en Peter
  3. Isi fondon:
    Martien
    Amigo heel veel loop en reis plezier en ben erg nieuwsgierig naar je foto,s en verhalen tijdens je trip. Mucho suerte gr isi en peggy
  4. Pepe Voorbraak:
    1 mei 2019
    Mooi zonnetje vandaag speciaal voor jou om een fijne start te maken!!!😎
    Heeerlijk!!!
    Succes!!😘🍀
  5. Sandra Martens:
    1 mei 2019
    Nog even genieten van een ontbijtje samen en dan na een gezellige uitzwaaisessie vertrekken richting Ell. Veel plezier en geniet van alles wat je gaat zien en iedereen die je ontmoet. Succes met dit mooie avontuur en we zijn benieuwd naar de eerste foto's met vlechtjes in je baard en staart 😉🍀😘
  6. Joris:
    1 mei 2019
    Dan zul je nu vertrokken zijn.
    Heel veel plezier en succes!
  7. Monica:
    Succes Martien! 🍀
  8. Bea:
    Hoi Martien! En..... eerste klap een daalder waard? 😘
  9. Theo:
    1 mei 2019
    Een goed begin is het halve werk!!
  10. Sjan:
    1 mei 2019
    Hey Martien, super veel plezier!! Vannacht slapen in Ell, het geboortedorp van ons pap.

Echt geweldig wat je gaat doen jongen!
    Dikke kus, Sjan
  11. Piet janssen:
    2 mei 2019
    Hoi Martien, eindelijk is het zover, een fantastische mooie dag om te starten, heel veel succes en geniet van alles , grt van ons 😄👣👍
  12. Piet janssen:
    2 mei 2019
    Hee martien. Huuuuul vuuuul suc6 en zeker zo vuul wandel plezier. Geniet van dize skone uitdaging. 👊😉👋👋👋
  13. Maria Looymans:
    2 mei 2019
    Héé Mart, loop ze.....hopelijk heb je heerlijk geslapen de afgelopen nacht😍😇💋
  14. Mels:
    succes en tot over 27 dagen
  15. Jan v.d. Eerenbeemt:
    De weg
    is nog lang
  16. Henri:
    4 mei 2019
    Geniet van alle mooie dingen om je heen. Veel succes