23.06.2019 vierenvijftigstedag 28km van la Claize naar Saint alban sur Limagnole

23 juni 2019 - Saint-Alban-sur-Limagnole, Frankrijk

Vandaag 28km gelopen om kwart voor zes aangekomen in gezelschap van een belg een fransman een duitser een ier en hollander. Eerst even aan de bar toen samen gegeten. Nagetafelt  met een aantal afligem? biertjes. Nu is hel elf uur. Helaas schiet mijn verhaaltje er bij in. Morgen 17km lopen zal ik wel meer tijd hebben. 😊

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda:
    23 juni 2019
    Tis weekend.... en de affligems hebben goed gesmaakt met heel veel pret heb ik begrepen😀😂 verras ons allen morgen maar met extra foto’s en details.... 😜 trouwens het lijkt wel een mop... zaten een Belg Duitser Fransman Ier en een Hollander samen aan de bar........ 😎😂🚶🏻‍♂️🙈💋
  2. Isi fondon:
    23 juni 2019
    Ge het groot gelijk amigo, morgen is er weer een dag.
    We zien en horen het morgen wel weer.
    Gr amigo
  3. Annie en Mart:
    24 juni 2019
    Goeie Morgen Martien nog effe en dan spreek te gij vort alle talen ik denk wel gezellig met een drankje der bij en dan is het lopen fijner hartstikke fijn en dan maar genieten van alle dingen om je heen GR MART..
  4. Andrė Meeuws:
    24 juni 2019
    Hopelijk schieten de genoten biertjes niet in de kuiten morgen bij het lopen. Wel prettig om je ervaringen te delen in zo'n Europees gezelschap. 🇧🇪 🇨🇮 🇨🇵 enz. Have fun and keep on walking: voetje voor voetje 🙋‍♂️👍
  5. Truus en André van gogh:
    24 juni 2019
    Na zo'n trip zou ik ook niet meer schrijven😂
  6. T. Van de Voort:
    24 juni 2019
    Martien das ne goeie van Jolanda ,en inderdaad genieten is ook belangrijk , gezellig ervaringen uitwisselen met een biertje, Buen Camino 🚶‍♂️🍻