16.06.2019 zevenenveertigste dag 0km

16 juni 2019 - Issy-l'Évêque, Frankrijk

Vandaag rustdag tot half negen in bed. Even naar de bakker en de winkel. Moet vandaag voor mezelf zorgen. Dat lukt vrij aardig. Ontbijten op mijn gemak wat lezen buiten op een bankje in de zon. Even koffie drinken in de bar. Een slaapplaats regelen voor morgen. En weer lezen. S'midags wat tomaten, eieren, wortel, champignons, een prei, ham en wat stokbrood. En ik heb wat te eten vanavond macaroni daarbij met wat bologneze saus. En dan heb ik eten voor de hele dag. Voor morgen ook nog zoveel is het geworden. Maartje zei dat ik veel moet eten. Dat gaat vandaag helemaal goedkomen. Wat gerust op bed en verder veel gelezen. Lekker ontspannend. Lekker zo,n dagje. Morgen belooft ook mooi weer te worden. Achtien tot twintig km lopen.

1. Greet:
    Fijne rust en vaderdag. Fff bij tanken. Succes
  2. T. Van de Voort:
    16 juni 2019
    Proberen om lekker te genieten Martien ,veel koolhydraten eten , suikers en al wat lekker is👍 , morgen gezond weer op ,en met een heerlijk weertje bergje op en bergje af ,, Buen Camino 🚶‍♂️
  3. Truus en André van gogh:
    16 juni 2019
    Zal je wel goed doen zo 'n rustdag.Morgen weer veel succes 🍛🥪
  4. Angela Huybers:
    16 juni 2019
    Lieve Martien, GIJ DOET T GOED! Gelukkig ben je sterk, maar sterk zijn is ook op zijn tijd toegeven, toegeven in dit geval aan RUST. Je lichaam heeft dat nodig: tenslotte bedrijf je op dit moment topsport. En t is nog ver. Ben aardig voor jezelf. Veel liefs @
  5. Jan Janice Gia:
    16 juni 2019
    Hoi lieve ome Martien! Wat doe je het goed! Ontzettend knap en wat een geweldige ervaring heb je dadelijk! Mega trots is iedereen op jou! Dikke knuffel en voorzichtig doen! XxXx Jan Janice en Gia
  6. Annie en Mart:
    17 juni 2019
    Goeie Morgen Martien lekker zo n rust dag alles weer een beetje tot rust komen van binnen en van buiten en ook u s wat andere dingen om je heen en vandaag weer genieten van alles om je heen gr Mart
  7. Andrė Meeuws:
    17 juni 2019
    Keep it easy and eat well.
    Keep on walking: voetje voor voetje 👍🙋‍♂️