04.05.2019 Dag 4 33,75km van Opoeteren naar Bilzen

4 mei 2019 - Bilzen, België

Vanmorgen lekker ontbeten en Reinhilde liep nog een stukje met me mee om de weg te wijzen. En dat allemaal voor 20 euro. Een mooie route de eerste 20 km alleen maar door bossen allerlei bloeiende plantjes de vogels kweterden van alle kanten dan vergeet je dat je aan het lopen bent. Op 10 km was een oud stationetje waar ze een museum van hadden gemaakt. In het ontmoetingcentrum een kop koffie met appelstroedel genutigd. Dan kom je in een dorp en denk je ha ik ben er bijna maar daar vergis je je in. Bijna al de dorpen waar ik doorloop doen aan lintbebouwing. Dus als je dorp uit bent ben je weer 8km verder. Kom ik aan de brug over het Albertkanaal is deze dicht  zijn ze een nieuwe aan het plaatsen even naar de volgende brug. 7km omlopen en zo kom je aan 33,75km. Ik was blij dat ik op mijn slaapadres was maar het is me al met al meegevallen die afstand,. goed voor het moreel. Ik logeer bij Elisabeth een spaans vrouwtje van een jaar of dertig in een klein appartementje, haar kind is bij zijn vader en ik, aan de dekbedden te zien mag op de kinderkamer slapen. Maar wel een vriendelijk vrouwtje. Snel me gedoucht schone kleren aan. En wat gaan eten na zo,n lange tocht gekozen voor een leffe dubbel een kippesoep en een stevig bord spagettie met kaas. In een avondwinkel broodjes, Cola, chips, studentenhaver en nootjes gekocht. In al die 33km geen enkele winkel gezien. Nu lekker op bed liggen met de beentjes omhoog en ik denk vroeg slapen. Morgen kan ik rustig aan doen hoef ik maarl een km 17 te lopen. Ik zal eens wat meer foto,s maken dan kan ik wat meer laten zien. Dat was het weer boor even

1. Franka:
    4 mei 2019
    Zo weer een lange dag zeg😅 maar zoals ik lees, heb je genoten👍 Truste voor nu en morgen weer fris en fruitig voor weer een nieuwe dag🚶‍♂️😘💪🏼🍀😘
  2. Richard van den boomen:
    4 mei 2019
    Ik zit ook in de groep maat en ik hou oe in de gaten !!! Zet m op !! Groetjes Richard
  3. Annie en Mart:
    4 mei 2019
    Fijn dat het zo goed met je gaatmartien welterusten en morgen gezond weer op.
  4. Henri:
    5 mei 2019
    Die leffe had je wel verdiend niet?? Ja vergeet de mooie dingen om je heen niet. Me t foto's kun je het moment vastleggen. Veel succes en geniet😘🤗🍀🍺🍺
  5. Annie en Mart:
    5 mei 2019
    Alweer een dagje verder het gaat je goed mart en Annie
  6. Andrė Meeuws:
    5 mei 2019
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Je gaat zo nog wel een bierkenner worden denk ik zo. Elke dag een ander biertje daar ga je goed van lopen. Succie verder.
  7. Andrė Meeuws:
    5 mei 2019
    Goed gedaan. Aan diersoorten in België geen gebrek. Elke dag een ander biertje, daar ga je soepel van lopen.
  8. Andrė Meeuws:
    5 mei 2019
    Je begrijpt wel dat diersoorten, diersoorten moet zijn.
  9. Henri:
    5 mei 2019
    Wat fantastisch dat je aan deze uitdaging bent begonnen. Dat zal je in je verdere leven altijd bij blijven. Heb nog eens het dagboek van een heel goede vriend opgedoken die ook deze tocht heeft gelopen. ik was van zijn ervaringen en emoties die hij opschreef erg onder de indruk. Ik wens je veel geluk, doorzettingsvermogen en óók fijne ervaringen. Ik blijf je op afstand volgen.👊👍👍
  10. Claudia v Gennip:
    5 mei 2019
    Hey Martien, wat ontzettend mooi dat je mee loopt met een eigen verhaal zoals iedereen daar . Ik heb de film " The Way" met Martin Sheen gekeken een paar dagen geleden, dat geeft een goed beeld van wat je allemaal daar ziet , zoveel moois om je heen. Mijn leidinggevende is 10 dagen geleden ook begonnen met deze lange reis vandaar dat we de film hebben gekeken. Het leuke is dan ook om foto's te zien uit de film. Je ontmoet zoveel verschillende mensen en hoe bijzonder is dat om mee te maken wat al miljoenen mensen hebben gedaan😊....ik wens je veel plezier en geniet van deze prachtige ervaring. Dus Pelgrim , succes met alles en op tijd een 🍺 .. 💪
  11. Judith Brouwers:
    Succes Martien! 👊🏻 Dat het maar een mooie (fratsloze) tocht mag zijn!! 😃
  12. Ans de jong:
    5 mei 2019
    Geweldig gaat goed zo gezien
  13. T. Van de Voort:
    5 mei 2019
    Het is genieten Martien, veel moois onderweg, planten,bloemen ,dieren ,en biertjes 🍻natuurlijk,en de verhalen van de overnachtings adressen ,je doet zo veel levenservaring op ,leuk om te vertellen aan het thuisfront,ga zo door🚶‍♂️
  14. Ine:
    6 mei 2019
    Hey Mart. Begrijp uit je verhalen dat het goed gaat en dat je geniet van natuur en de gesprekken met de mensen die ontmoet. Superblij voor je. En volgens goed vroegpelgrim !!!gebruik op tijd een lekker glas bier. Truste alvast voor vanavond en succes weer voor morgen.