03.05.2019 dag 3 26km. Van Maaseik naar Opoeteren.

4 mei 2019 - Maaseik, België

Vanmorgen om kwart na acht, zeggen ze hier, ontbijt met zelf gebakken brood met kaas en vlees van het eigen varken he'. Afscheid genomen met de beste wensen voor mij en aan de wandel. Het logeer adres lag 4.2km van de route, moet ik volgende keer wel even beter bekijken. Dus terug naar Maaseik om de kerk te zoeken voor een stempel en door op de goede route. Het was lekker wandelweer, zon afgewisselt met wolken lekker temperatuurtje langs de maas mooie begroeing en zingende vogels kwam langs een bedevaardsoord voor maria even gekeken en stempel gehaald in Neeroeteren in een cafe koffie gedronken met de plaatselijke mannen die om half twaalf al aan de tap zitten. Door naar Opoeteren me nog twee en een halve km verlopen, maar dat zullen de meeste van jullie niet gek vinden, om half vijf aangekomen op mijn slaapadres.  Reinhilde heeft in 2012 zelf van huis uit naar Santiago gelopen en toen zoveel mooie dingen meegemaakt dat zij haar huis open zet voor pelgrims. En dat doet ze samen met haar man heel hartelijk. Lekker gegeten samen nog een karmaliet gedronken en nu slapen. Het gaat goed met mij geen last meer van mijn kuit alleen een beetje stram bij het aanlopen. Maar dat hoort er bij. Sorry dat ik niet reageer niet op alle reacties die ik krijg. Maar ik lees ze wel met veel plezier en word warm van al die lieve aanmoedigingen.

1. Maria Looymans:
    4 mei 2019
    Ohhh wat lief...zelfs even naar mij gekeken...hahaha..zwaaaaai xxxp
  2. Henri:
    4 mei 2019
    Wat een geweldig avontuur. We hopen dat het weer goed blijft en je geen blessures loopt. Heel veel liefs van ons.
  3. Maartje van der Putten:
    4 mei 2019
    Super leuk en fijn! Heel leuk om je verhalen te lezen. Wij zijn trots op jou! Liefs
  4. Mark:
    4 mei 2019
    Mart mooie verhalen, fijn dat het goed gaat met je kuit. Trots op jou en houd je verslagen in de gaten.
  5. Sjan:
    4 mei 2019
    Mooie foto’s Martien! Is ook niet de verwachting dat je reageert op berichten. Jij wandelen en erover schrijven, wij reageren. 🍀
  6. T. Van de Voort:
    4 mei 2019
    Mooi Martien heerlijk om te lezen ,klopt het is al vermeld door Sjan jij wandeld en blogd en wij lezen en genieten van je avontuur!!En op de route letten met de overnachtingen ,anders komen er meer km op de teller😄
  7. Annie en Mart:
    4 mei 2019
    HAllo Martien gaat alles goed ons Jolanda is het op de tablet aan het zetten voor ons annie gr mart
  8. Annie en Mart:
    Hallo
  9. Marjan:
    4 mei 2019
    Héél véél succes en vooral genieten
  10. Pepe Voorbraak:
    4 mei 2019
    Klinkt heel goed allemaal...
    Ook je beschrijving...ik kan het me zo voorstellen wat je allemaal ziet en mee maakt, echt leuk om te lezen!!
    Fijn dat je geen last meer hebt.
    Geniet maar lekker verder!!😘
  11. Isi fondon:
    4 mei 2019
    Amigo alweer een paar dagen geleden dat je langs kwam lopen , en ik zit nu al te genieten van je verhalen. Geniet van je culturele en avontuurlijke trip. Kus van peggy en gr isi
  12. Andrė Meeuws:
    4 mei 2019
    Je moet het niet overdrijven: volgens de kaart heb je al 216 km afgelegd. In een dag of drie vier, da's niet niks. Ik zou zeggen rustig aan
  13. Anne:
    He Martien,

Wat ontzettend gaaf, leuk, stoer, tof, dapper en vooral geweldig dat je dit gaat doen.
    Heeeeelll veeeeellll plezier en succes gewenst!
    Zet ‘m op!
    Groetjes Anne
  14. Hanny:
    Hoi Martien
    Mooi verhaal klinkt goed ,geniet er van .
    Liefs Mart en Hanny
  15. Bea:
    4 mei 2019
    Mart, we lezen met heel veel plezier over je avontuur. Genieten met je mee! Veel liefs xxx
  16. Petra:
    16 mei 2019
    Ben het nu pas allemaal aan het lezen! Geweldig zeg! Geniet ervan! Gr. Hans en Petra